Takie wiadomości chciałoby się czytać częściej
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie opublikowało w mediach społecznościowych wyjątkowo przedświąteczną informację.
Poniżej cytujemy ją w całości:
Już jutro Wigilia i święta Bożego Narodzenia. Drodzy pasażerowie bądźmy dla siebie życzliwi. Czy takie sytuacje naprawdę musi rozwiązywać motorniczy? Pani Alli dziękujemy za przesłaną pochwałę!
Dzień dobry! Chciałabym podziękować motorniczemu tramwaju #1, w którym wczoraj (21 grudnia) jechaliśmy. Jeden z pasażerów dość agresywnie zachowywał się w odnoszeniu do innego pasażera z rowerem, który zajął miejsce na wózek dziecięcy. Pan motorniczy wykazał się pełnym profesjonalizmem, spokojnie rozwiązał konflikt w taki sposób, aby i rowerzysta, i pani z wózkiem mogli mieć wystarczająco miejsca i wygodniej jechać dalej, i też poprosił o zachowanie dobrej atmosfery, uprzedził agresora o konsekwencjach. Dziękuję bardzo!! Jechać dalej było miłej i przyjemniej, i spokojniej 🙂 Pozdrawiam, Alla
Z całego serca podpisujemy się pod apelem MPK i życzymy wszystkim, w tym zwłaszcza Panu Motorniczemu dużo zdrowia i spokoju.
Źródło: Facebook Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie