Gwarancja niezmiennych cen na 150 produktów? Taką opcję wprowadzi jedna z sieci!
Carrefour chce wprowadzić do swojej oferty gwarancję niezmienności cen dla produktów takich, jak: papier toaletowy, ręczniki papierowe, kasza, cukier, mąka, nabiał. Jest to odpowiedź sieci na rządowy pomysł regulacji cen.
Gwarancją niezmiennych cen mają zostać objęte produkty z logo marki własnej.
Jak zapewnia Marek Lipka – dyrektor handlowy Carrefour Polska, sieć – dzięki powstałej inicjatywie – chce wyjść na przeciw trudnym warunkom epidemicznym. Istotną kwestią jest bezpieczeństwo, zapewnienie komfortu zakupowego oraz dostosowanie się do zaleceń sanitarnych i rządowych.
Jak dodaje dyrektor, gwarancja stałych cen na najpotrzebniejsze produkty codziennego użytku będzie obowiązywała we wszystkich formatach prowadzonych sklepów (a więc hipermarketach, marketach i sklepach „Express”).