Awaria bankowości elektronicznej w jednej z instytucji finansowych
Alior Bank poinformował swoich klientów o nieprawidłowościach dotyczących korzystania ze strony Alior Online, aplikacji mobilnej Alior Mobile, Kantoru Walutowego, a także systemu BusinessPro.

Fot. Pixabay
Klienci nie kryją rozczarowania i złości z związku z kolejnymi usterkami w działaniach banku. Aktualnie przeciążona jest również infolinia Alior Bank.
Na Facebooku bank wstawił post, który tłumaczy jak na tę chwilę wygląda sytuacja i z czego można korzystać bez zakłóceń:
„Nadal możecie korzystać ze swoich kart, a przelewy zlecać w każdej placówce. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej usunąć awarię. Przewidujemy, że potrawa ona do godzin popołudniowych. Jak tylko przywrócimy normalne działanie naszych systemów – powiadomimy Was na naszym profilu. Przepraszamy za problemy!”