Ważny komunikat od MPK w sprawie biletomatów
Od trzech dni w biletomatach MPK S.A. w Krakowie nie działała funkcja płatności kartą. Utrudnienia spowodowane awarią dotknęły wielu pasażerów. Posypały się również kary za brak ważnego biletu a jak informują czytelnicy, kontrolerzy wzmożyli w tym czasie kontrole.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie informuje, że awaria została już całkowicie usunięta.
„Szanowni Pasażerowie, uprzejmie informujemy, że otrzymaliśmy informację od zewnętrznego operatora płatności bezgotówkowych, że we wszystkich automatach biletowych (mobilnych i stacjonarnych) została przywrócona funkcjonalność systemu płatniczego. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia” – czytamy w komunikacie MPK.
Brak możliwości płacenia kartą za przejazd w komunikacji miejskiej spowodował wiele trudności i przykrości pasażerom. Jak informują, częściej natrafiali na kontrole biletów niż dotychczas.