Strefy Niskich Cen powstają w sklepach Carrefour. Co w nich znajdziemy?
Inflacja oraz idące z nią rosnące koszty życia nie sprzyjają oszczędzaniu. Jednak francuska sieć sklepów Carrefour wychodzi na przeciw potrzebom swoich klientów i proponuje nowe oferty
Jak informuje portal dlahandlu.pl, 12 czerwca sieć sklepów Carrefour wprowadza w życie nową kampanię promującą markę Simpl. Jej produkty i wiele innych będą znajdowały się w specjalnie oznaczonych strefach. Takie strefy mają na celu pomoc klientom w zaplanowaniu zakupów dostosowanych do ich potrzeb – od tych z kategorii premium, po artykuły budżetowe.
Portal dodaje, że w pierwszym tygodniu oferty 1 kg cukru Simpl będzie kosztował jedynie 3,99 zł (przy zakupie 10 sztuk). Z czasem będą pojawiały się kolejne specjalne obniżki na konkretne artykuły. W skład marki Simpl oraz Simpl Choice, można znaleźć aż 200 produktów o bardzo okazyjnych cenach. Simpl Choice oferuje szeroką gamę kosmetyków oraz chemii gospodarczej, oznaczonych charakterystyczną, białą etykietą.
Badania Global State of Consumer Tracker firmy Deloitte wskazują, jak duże piętno na domowym budżecie Polaków odciskają rosnące koszty życia. Według nich, aż jedną piątą budżetu pochłaniają artykuły spożywcze, natomiast prawie 30 procent to koszty związane z domem. Obie kategorie stanowią prawie połowę przewidywanych wydatków typowego polskiego gospodarstwa domowego. Ponadto badania podają, że niemal połowa Polaków dokonuje zakupów w więcej niż jednym sklepie, w celu poszukiwania najbardziej korzystnych okazji.
Gosia ma 28 lat i jest redaktorem zajmującym się tematami ogólnopolskimi. Interesuje się sztuką i literaturą XX wieku.