Jedyny Punkt Sprzedaży Biletów zamknięty przez COVID-19!
Jedyny dotychczas działający Punkt Sprzedaży Biletów MPK przy ul. Podwale został zamknięty. Powodem jest wykrycie zakażenia koronawirusem u jednego z pracowników.
MPK S.A. w Krakowie informuje o zamknięciu PSB przy ul. Podwale 3/7.
„W związku z potwierdzeniem pozytywnego wyniku na SARS-CoV-2 u jednego z pracowników Punktu Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 został on zamknięty do odwołania. Punkt musi zostać poddany dezynfekcji. Trwa również postępowanie prowadzone ze służbami sanitarnymi, którego celem jest określenie kontaktów zarażonej osoby z innymi pracownikami punktu. MPK SA będzie dążyć do jak najszybszego uruchomienia bezpośredniej obsługi w PSB po zakończeniu tych działań” – czytamy w komunikacie MPK.
Przed jedynym otwartym punktem przy ul. Podwale od wielu tygodni codziennie ustawiała się długa kolejka petentów. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie informuje o dalszych procedurach.
W sprawach związanymi z biletami MPK prosi o kontakt telefoniczny lub mailowy:
• Infolinia MPK SA w Krakowie – 12 19 150
• Infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00
• Reklamacje – [email protected]
„osoby, które nie będą w stanie przedłużyć uprawnień Karty Krakowskiej z tytułu płacenia podatków w Krakowie i będą zmuszone kupić droższy bilet, prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres [email protected]. Po otwarciu PSB otrzymają zwrot wydanych dodatkowo środków, po dopełnieniu procedury potwierdzenia płacenia podatku w Krakowie i okazaniu np. pierwszej strony PIT” – czytamy w dalszych instrukcjach.