Kampania „Rozpalmy GG!”. Czy Gadu-Gadu wróci do życia?

Dziś już wiele osób nie pamięta o Gadu-Gadu. Za czasów swojej świetności dominował na polskim rynku komunikatorów internetowych. Dziś aplikacja musi konkurować ze światowymi gigantami, jednak właściciele marki chcą dać jej nowe życie

Fot. Pixabay

Jak donosi portal dobreprogramy.pl, popularny kiedyś komunikator Gadu-Gadu ma znów się rozwinąć. Właśnie ruszyła kampania „Rozpalmy GG!”, której celem jest przywrócenie świetności aplikacji. Pomóc w tym przedsięwzięciu mają użytkownicy, którzy zostali zaproszeni do współpracy przez właścicieli GG.

Fintecom, właściciel Gadu-Gadu ma wobec tego projektu ciekawy pomysł. Na rozwój aplikacji zakłada wykorzystanie finansowania społecznościowego. W oficjalnym komunikacie podano, że rozwój i utrzymanie Gadu-Gadu kosztował spółkę w ostatnich latach kilka milionów złotych. Teraz dorzucić mają się do tego użytkownicy, którzy będą mogli zostać współwłaścicielami marki GG, przez możliwość nabycia akcji firmy. Firma wprowadziła już do aplikacji Gadu-Gadu nowości, m.in. o wdrożenie profili publicznych, firmowych, galerii czy angielskiej wersji aplikacji. Fundusze pozyskane w ramach croudfundingu mają przynieść kolejne ważne zmiany.

Gadu-Gadu ma oferować możliwość prowadzenia rozmów audio-wideo na wszystkich platformach i szyfrowanie end-2-end. Planowana też jest ekspansja GG poza polski rynek. Jak podają twórcy w komunikacie: „tutaj chcemy odbudować komunikator i wokół niego udostępnić również wygodne płatności”.

W ramach kampanii można zapisać się do listy osób zainteresowanych inwestycją w GG wraz z zadeklarowaną kwotą, którą chce się zainwestować w projekt. W przyszłości osoby, które zapiszą się do listy lub zasubskrybują powiadomienia dotyczące projektu w aplikacji GG, będą otrzymywać powiadomienia na temat dalszego rozwoju całej inicjatywy. Szczegóły na temat możliwości zainwestowania w GG dostępne są na stornie internetowe projektu. Aplikacja zdecydowanie nie radzi sobie najgorzej – twórcy podają, że obecnie korzysta z niej 0,5 mln użytkowników miesięcznie – ale daleko jej do konkurencyjnych aplikacji jak Messanger czy WhatsApp.

Adres wydawcy i właściciela portalu: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Copyright © 2023 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Adres wydawcy: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa. Kontakt: [email protected]