Nie zapłacisz w sieci nie wejdziesz do bankowości internetowej. PKO ostrzega klientów
PKO Bank Polski, największy polski bank, poinformował o nadchodzących pracach technicznych, które mogą mieć wpływ na dostępność niektórych usług. W związku z tym, istnieje możliwość czasowego zawieszenia lub ograniczenia niektórych usług bankowych. Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące tej sytuacji.
Największy polski bank, PKO Bank Polski, ogłosił planowane prace techniczne, które mogą wpłynąć na działanie niektórych usług. W związku z tymi pracami technicznymi, część usług bankowych może czasowo przestać działać lub być ograniczona. Szczegóły poniżej.
Komunikat PKO BP:
otrzebujemy chwili na prace techniczne, dlatego w niedzielę 18 czerwca od godz. 00:00 do godz. 12:00 nie będzie można korzystać z:
- serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes,
- funkcji otwartej bankowości,
- płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”.
Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.
W czasie przerwy aplikacją IKO będzie można tylko wypłacać pieniądze z bankomatów oraz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIK.
Aplikacja iPKO Biznes mobile będzie niedostępna.
Prosimy wszystkie ważne transakcje wykonać wcześniej.
Za utrudnienia przepraszamy.
W Krakowie w Pigułce pracuje na stanowisku redaktora. Zajmuje się tematami miejskimi. Lubi poznawać nowych ludzi i nowe miejsca.