Bank Millenium apeluje! Zmiana dotyczy wszystkich klientów
Spore zamiany zostały wprowadzone w banku Millenium. Apeluje on do swoich klientów, aby korzystali z nowego adresu logowania do bankowości internetowej Millenet
Bank Millennium wprowadził spore zmiany, dotyczące logowania do bankowości internetowej. Zapowiedziane zostałym one kilka tygodni wcześniej, jednak teraz instytucja apeluje klientów do korzystania z nowego adresu logowania do bankowości internetowej Millenet. Zmienił się nie tylko aspekt wizualny strony ale również jej adres. Natomiast sama metoda logowania pozostała taka jak dotychczas.
Bank podkreśla, że po zalogowaniu bankowość internetowa nadal wygląda tak samo, a adres strony samego banku nie uległ zmianie. Klieci chcący zalogować się do bankowości internetowej muszą od teraz korzystać z adresu: bankmillennium.pl/Retail/Login. Na ten adres zostaną również przekierowani po kliknięciu w logowanie na oficjalnej stronie banku.
Przy okazji bank apeluje również o ostrożność, gdyż sytuację zmiany adresu logowania mogą próbować wykorzystać cyberprzestępcy, poprzez podszywanie się pod instytucję. Należy pamiętać o podstawowych zasadach bezpieczeństwa w sieci, przede wszystkich chodzi o:
- sprawdzanie pasku adresu przed wpisaniem swoich danych logowania
- powstrzymanie się od logowania w sytuacji gdy widoczne się literówki, inne błędy na stronie lub nieznany adres URL,
- w przypadku Millenetu pamiętać, że bank prosi tylko o Millekod, Hasło 1 i 2 wybrane znaki z identyfikatora – nigdy cały identyfikator, inne dane lub dane karty płatniczej.
Przypomniano również, że bank nigdy nie wysyła do klientów linków w wiadomościach SMS lub e-mail. Taką metodę stosują oszuści, którzy podszywają się pod instytucje, dlatego tego typu wiadomości należy traktować jako fałszywe.
Źródło: dobreprogramy.pl
- sprawdzanie pasku adresu przed wpisaniem swoich danych logowania
- powstrzymanie się od logowania w sytuacji gdy widoczne się literówki, inne błędy na stronie lub nieznany adres URL,
- w przypadku Millenetu pamiętać, że bank prosi tylko o Millekod, Hasło 1 i 2 wybrane znaki z identyfikatora – nigdy cały identyfikator, inne dane lub dane karty płatniczej.
Przypomniano również, że bank nigdy nie wysyła do klientów linków w wiadomościach SMS lub e-mail. Taką metodę stosują oszuści, którzy podszywają się pod instytucje, dlatego tego typu wiadomości należy traktować jako fałszywe.
Źródło: dobreprogramy.pl
Gosia ma 28 lat i jest redaktorem zajmującym się tematami ogólnopolskimi. Interesuje się sztuką i literaturą XX wieku.