Ważne zmiany dla klientów dużego banku! Dotyczą dostępu do konta
Klienci Banku Millenium muszą przygotować się na znaczące zmiany. Bank bowiem wprowadził dodatkową autoryzację przy logowaniu do bankowości internetowej. To oznacza z kolie, że każde logowanie trzeba będzie dodatkowo potwierdzić w aplikacji mobilnej lub za pomocą hasła SMS
W ostatnich dniach Bank Millenium wprowadził spore zmiany dotyczące procesu logowania do usługi Millenet. Jest to usługa bankowości elektronicznej, która umożliwia klientom dostęp do konta i innych produktów bankowych przez internet. Aby się do niej zalogować, należy wpisać MilleKod, czyli 8-cyfrowy identyfikator, a następnie hasło oraz dwa znaki z identyfikatora (czyli numeru PESEL, paszportu lub dowodu osobistego).
Jak podano w komunikacie, po zmianach każde logowanie do Millenetu będzie trzeba dodatkowo zatwierdzić w aplikacji mobilnej lub za pomocą hasła SMS. należy zaznaczyć, że w przypadku zatwierdzenia logowania w aplikacji mobilnej, należy włączyć autoryzację mobilną – po zalogowaniu się do aplikacji, należy wejść w menu główne, a następnie „Ustawienia” i „Autoryzacja Mobilna”.
Z kolei klienci, którzy nie posiadają aplikacji banku, potwierdzają logowanie hasłem SMS, które przyjdzie na numer telefonu. Jak podano, w sytuacji gdy hasło SMS nie dotarło na telefon, należy po 2 minutach spróbować wygenerować nowe hasło SMS. Bank wskazał, że jeżeli klient w dalszym ciągu nie otrzyma wiadomości, może odwiedzić placówkę lub zadzwonić na infolinię pod numer +48 22 598 40 40 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Gosia ma 28 lat i jest redaktorem zajmującym się tematami ogólnopolskimi. Interesuje się sztuką i literaturą XX wieku.