Został uwięziony w sklepie bezobsługowym, bo… wyładował mu się telefon

Sieci handlowe zaczęły otwierać bezobsługowe sklepy. To odpowiedź na zakaz handlu w niedzielę oraz braku personelu. Okazało się jednak, że nowa technologia ma problemy wieku dziecięcego o czym mógł przekonać się pewien mieszkaniec Poznania.

Fot. Pixabay

Do sytuacji doszło w sklepie bezobsługowym Take&GO w Poznaniu. Piszemy o tym dlatego, że niedługo sklepy tej sieci pojawią się w Krakowie, a rozwiązanie problemu jest prostsze niż się myśli.

Klientowi rozładował się bowiem smartfon za pomocą którego wchodzi się i wychodzi ze sklepu. Pomogła mu przechodząca ulica kobieta. Temat podjęła redakcja serwisu WTK.pl. Przedstawiciele sklepu potwierdzili, że taki przypadek miał miejsce i dodali, że w tej sytuacji wystarczy nacisnąć zielony przycisk przy drzwiach. Informacje o tym znajdują się podobno przy wyświetlaczach kasowych.

Mimo wszystko przedstawiciele będą przyglądać się sprawie i wprowadzić rozwiązanie, które pozwoli na wyeliminowanie podobnych przypadków w przyszłości.

Warszawa będzie drugim miastem po Poznaniu, gdzie powstaną klepy sieci Take&GO. Później rozpocznie się ekspansja na inne duże miasta w tym Kraków.

Adres wydawcy i właściciela portalu: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Copyright © 2023 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Adres wydawcy: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa. Kontakt: [email protected]