InPost zaostrza procedury w związku z koronawirusem!

InPost poinformował (również za pomocą rozsyłanych wiadomości e-mail), że w związku z panującą epidemią wprowadza zmiany w przesyłkach doręczanych do paczkomatów, jak i bezpośrednio przez kurierów.

Fot. Kraków w Pigułce

Podstawowa zmiana polega na tym, że gdy nie odbierzemy paczki w ciągu 48 godzin od jej dotarcia do paczkomatu, wówczas przesyłka trafi z powrotem do nadawcy i nie będzie – jak do tej pory – odsyłana do oddziału InPost. To samo dotyczy przesyłek kurierskich.

Nie będzie możliwe nadawanie i odbieranie przesyłek w Punktach Obsługi Klienta. Jedyną możliwą opcją będzie nadanie w paczkomacie, w punktach partnerskich POP oraz poprzez podjazdy kurierów.

Od teraz przesyłki kurierskie będzie można odebrać poprzez kod odbioru. W ten sposób wyeliminowana zostanie konieczność składania podpisu na terminalu.

Dodatkowo zmieniony został protokół reklamacyjny, który uległ uproszczeniu i nie wymaga już pośrednictwa pracownika firmy, a tym samym wyeliminowano konieczność wizyty w oddziale.

 

 

Copyright © 2019 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE