InPost zaostrza procedury w związku z koronawirusem!
InPost poinformował (również za pomocą rozsyłanych wiadomości e-mail), że w związku z panującą epidemią wprowadza zmiany w przesyłkach doręczanych do paczkomatów, jak i bezpośrednio przez kurierów.
Podstawowa zmiana polega na tym, że gdy nie odbierzemy paczki w ciągu 48 godzin od jej dotarcia do paczkomatu, wówczas przesyłka trafi z powrotem do nadawcy i nie będzie – jak do tej pory – odsyłana do oddziału InPost. To samo dotyczy przesyłek kurierskich.
Nie będzie możliwe nadawanie i odbieranie przesyłek w Punktach Obsługi Klienta. Jedyną możliwą opcją będzie nadanie w paczkomacie, w punktach partnerskich POP oraz poprzez podjazdy kurierów.
Od teraz przesyłki kurierskie będzie można odebrać poprzez kod odbioru. W ten sposób wyeliminowana zostanie konieczność składania podpisu na terminalu.
Dodatkowo zmieniony został protokół reklamacyjny, który uległ uproszczeniu i nie wymaga już pośrednictwa pracownika firmy, a tym samym wyeliminowano konieczność wizyty w oddziale.
W Krakowie w Pigułce pracuje na stanowisku redaktora. Zajmuje się tematami miejskimi. Lubi poznawać nowych ludzi i nowe miejsca.