InPost, jako pierwszy na świecie wprowadza obsługę paczek z WhatsApp. Prezes inPost ma prośbę do klientów
Kurierzy mają pełne ręce roboty. Ostatnie tygodnie to czas dużych internetowych zakupów. Kupuje się przez sklepy mające swoich kurierów, ale również i zewnętrznych. W czasach wzmożonej pracy InPost informuje, ze będzie szybciej i bezpieczniej, ale ma też prośbę.
InPost wprowadził aplikację za pomocą której kontrolujemy swoje paczki, a nawet możemy odebrać je z paczkomatów nie dotykając w ogóle terminala.
Teraz z poziomu komunikatora WhatsApp będzie można zapytać się o status przesyłki, paczkomat czy numer telefonu do kuriera.
Ponadto prezes InPost ma prośbę do swoich klientów. Zaapelował, by, ze względu na trudną sytuację, jak najszybciej odbierać paczki z paczkomatów.
– Zapotrzebowanie na usługi InPost jest ogromne, bo w tym trudnym okresie zakupy w Internecie zwłaszcza z odbiorem w paczkomacie, ale także przez kuriera InPost, stały się bezpieczniejsze od tych odbieranych w punktach stacjonarnych – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.