Biedronka o rzekomym ataku rasistowskim: „Pracownik został jako pierwszy zaatakowany”

Dziś rano opisywaliśmy zdarzenie, które miało miejsce w Biedronce przy Alei Solidarności. Obcokrajowiec twierdzi, że został zaatakowany na tle rasistowskim. Otrzymaliśmy stanowisko dyskontu w tej sprawie. LINK: https://krakowwpigulce.pl/2020/07/16/rasistowski-atak-mezczyzna-mieszkajacy-w-krakowie-twierdzi-ze-byl-bity-i-duszony-to-jest-polska-ale-brexit/

Fot. Kraków w Pigułce

„Sieć Biedronka kategorycznie sprzeciwia się wszelkim aktom przemocy na tle rasistowskim, a bezpieczeństwo naszych klientów jest naszym nadrzędnym priorytetem. Sytuacja, do której doszło 14 lipca 2020 r. na terenie naszego sklepu miała charakter incydentalny. Z analizy zabezpieczonego monitoringu wynika, że kasjerka jedynie zapytała czy płatność będzie realizowana kartą, czy też gotówką, a sprawcą zamieszania była klientka, przeciwko której toczą się obecnie postępowania karne w sprawie przestępstw na tle rasistowskim. Nagranie z monitoringu jednoznacznie wskazuje, że klient płatności za zakupy dokonywał kartą. Także na podstawie monitoringu można stwierdzić, że pracownik ochrony interweniował, aby uspokoić sytuację pomiędzy klientami, a następnie został jako pierwszy zaatakowany. Tym niemniej poprosiliśmy o dodatkowe wyjaśnienia firmę Konsalnet, która świadczy usługi z zakresu ochrony dla sieci Biedronka. Zdarzenie zakończyło się interwencją policji, która prowadzi dalsze działania w tej sprawie.” – odpowiada Radosław Kruszyński, kierownik operacji i sprzedaży odpowiedzialny za sklep przy al. Solidarności 115 w Warszawie.

Copyright © 2019 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE