Awaria w jednym z banków! Nie można zalogować się na konto

Kilkanaście minut temu wszyscy posiadacze konta w mBanku dostali dziwne wiadomości, a następnie zerwało się połączenie z bakiem zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji.

Fot. Kraków w Pigułce

Bank na początku wysłał wiadomości o treściach: „test wiadomości push” , „ęśąćż” i „życzymy miłego dnia”. Następnie zostało zerwane jakiekolwiek połączenie z mBankiem. Nie można zalogować się do serwisu transakcyjnego, a także jest problem w zalogowaniu się do aplikacji.

Mbank zareagował na problem na Twitterze pisząc:

„Przepraszamy za wysyłanie do Was wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia powoduje spowolnienie działania aplikacji. Prosimy o chwilę cierpliwości. Mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center”

Copyright © 2019 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE