Biedronka sprawdziła co klienci kupowali na EURO. Gigantyczny wzrost sprzedaży… chusteczek higienicznych. Są tez inne zaskoczenia

W oczekiwaniu na meczu ze Szwecją o awans do dalszych gier Oficjalny Sponsor Reprezentacji – sieć Biedronka – sprawdziła jaki skład w meczowe dni trafia do… koszyków klientów. Nie brakuje zaskoczeń.

Fot. Shutterstock

Przed pierwszym gwizdkiem klienci Biedronki reprezentowali dwa dość skrajne podejścia – jedni w ostatniej chwili zdobywali zestawy złocistego trunku z biało-czerwoną flagą, a drudzy… zaopatrzyli się w miękkie poduszki i duże zapasy chusteczek higienicznych marki własnej (ponad 400 proc. średniej poniedziałkowej sprzedaży za ostatnie tygodnie).

Przy drugim spotkaniu bardzo dużą popularnością cieszyły się świeże owoce, a w szczególności czereśnie (blisko 270% średniej sobotniej sprzedaży za ostatnie tygodnie), winogrona i melony (oba produkty ponad 100% średniej). Klienci wybierali równie chętnie do picia owocowy napój, którego kupiono o ponad 800% więcej. Dla tych, którzy z pewnym dystansem podchodzą do kultury fitness selekcja przebiegała nieco inaczej. Ich serca zdobyły krakersy solone (1600% średniej) oraz złoty napój dla dorosłych w butelce 0,33l (prawie 1300% średniej sobotniej), a także czipsy grubo krojone (ponad 200% normy). Mecz z Hiszpanią zachęcał również wielu klientów do sięgnięcia po przekąski w stylu tapas – oliwki zarówno czarne i zielone, drylowane i nadziewane cytryną (wzrost sprzedaży średnio ponad 150%) oraz szynkę Serrano.

Copyright © 2019 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE