Zniknął ostatni sklep. To oficjalny koniec znanej sieci handlowej
Ostatni sklep sieci Piotr i Paweł przeszedł rebranding. To oficjalny koniec tych delikatesów.
Pierwszy sklep delikatesowy sieci Piotr i Paweł pojawił się w Poznaniu w 1990 roku. Sieć szybko się rozrastała i w 20 lat działało już 150 punktów.
Wkrótce delikatesy zaczęły przynosić straty i przegrywać z tańszymi dyskontami. Zmieniono format na supermarket, ale i ten format przegrał z tanimi sieciami.
Wszczęto postepowanie sanacyjne i znaleziono inwestora. SPAR Group wykupił sklepy i przekształcił je w swoje własne.
Ostatni sklep przeszedł właśnie rebranding. To placówka w centrum handlowym KLIF w Warszawie.
W Krakowie w Pigułce właściwie od początku stworzenia redakcji. Michał jest redaktorem zajmującym się tematami ogólnymi i ciekawostkami, nierzadko zahaczając o Kraków.