W Lidlu zabrakło soli i cukru? Mamy komentarz sieci!
W niektórych w sklepach sieci Lidl zabrakło soli i cukru. Mamy komentarz sieci w tej sprawie.
„Dostawy realizujemy w sposob ciagly do naszych wszystkich 800 sklepow. W niektorych lokalizacjach w przypadku wybranych produktow (np. soli i cukru) zauwazamy popyt wyzszy niz zwykle. Przy skokowej sprzedazy, w jednostkowych sytuacjach moze sie zdarzyc, ze obrot produktami bardzo przyspiesza. Jednak podkreslamy, ze wszystkie dostawy odbywaja sie regularnie i niezmiennie dazymy do tego, aby zapewniac naszym klientom dostepnosc produktow.” – pisze Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska w oświadczeniu przesłanym redakcji Warszawy w pigułce.

W Krakowie w Pigułce pracuje na stanowisku redaktora. Zajmuje się tematami miejskimi. Lubi poznawać nowych ludzi i nowe miejsca.