Brak dostępu do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. Bank ostrzega swoich klientów o przerwie

W niedzielę 20.11.2022 r. w godzinach 00:00 – 12:00 nie będzie można korzystać z wielu usług, zarówno bankowości internetowej, jak i mobilnej oraz telefonicznej – informuje PKO BP.

Nie będzie można korzystać z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes, aplikacji iPKO biznes, funkcji Open Banking oraz płacić w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”. Nie będzie można również pobierać informacji o rachunkach, dostępnych środkach oraz inicjować płatności w ramach otwartej bankowości (Open Banking). W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

W czasie przerwy aplikacja iPKO Biznes mobile będzie niedostępna, aplikacją IKO będzie można tylko wypłacać pieniądze z bankomatów oraz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIK.

Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą działać. Prosimy wszystkie ważne transakcje wykonać wcześniej – informuje bank.

Adres wydawcy i właściciela portalu: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Copyright © 2023 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Adres wydawcy: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa. Kontakt: [email protected]