Polska sieć podbija zachodnią Europę! Pierwsze sklepy już otwarte!

Polska firma odzieżowa LPP debiutuje na kolejnych rynkach europejskich, uruchamiając pierwsze salony stacjonarne marki Sinsay we Włoszech i w Grecji. Sklepy we włoskim Marcon i greckim Heraklionie już działają.

Fot. LPP / Materiały prasowe

Portfolio LPP obejmuje pięć marek modowych, których oferta dostępna jest za pośrednictwem sklepów online i ponad 1,8 tys. salonów stacjonarnych w blisko 40 krajach. Zmiany w globalnej gospodarce spowodowały przekierowanie działań biznesowych spółki w stronę Europy Południowo-Zachodniej. Otwarcie pierwszych salonów Sinsay we Włoszech i w Grecji to kolejny etap planowanej ekspansji oraz rosnącego zainteresowania ofertą marki. W ujęciu omnichannelowym najmłodszy brand LPP odnotowuje obecnie największą dynamikę wzrostu – na poziomie 70 proc r/r, a jego sprzedaż w trzecim kwartale ub. r. przekroczyła 1,7 mld zł.

– Debiut w tym miejscu jest nieprzypadkowy. Rynek włoski traktujemy jako przyszłościowy również dla innych brandów. Takim obszarem jest też Grecja. Jesteśmy przekonani, że dostępność oferty zarówno w kanale e-commerce jak i w sprzedaży tradycyjnej przyczyni się do wzmocnienia naszej pozycji na Bałkanach, które już od kilku lat pozostają dla nas jednym z najważniejszych regionów – komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Otwarty 27 stycznia br. sklep stacjonarny Sinsay w greckim Heraklionie to lokal o powierzchni ponad 1 tys. mkw. Wystrój wnętrza bazuje na jasnych i subtelnych kolorach, stanowiących tło dla energetycznych i barwnych kolekcji marki. Ofertę odzieży i akcesoriów uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz, zabawki, akcesoria dla zwierząt oraz kosmetyki. Nowoczesną aranżacją wyróżnia się także pierwszy włoski salon stacjonarny Sinsay o pow. ponad 1,4 tys. mkw, otwarty 20 grudnia ub. r. w Marcon, w prowincji Wenecja. Z kolei już w pierwszym kwartale br. LPP planuje otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego marki w stolicy mody – Mediolanie, a w kolejnych miesiącach także w greckich Salonikach, czy Atenach.

Sinsay zadebiutował na rynku w 2013 r. otwierając pierwsze salony w największych miastach w Polsce. W tym samym roku rozpoczęto ekspansję zagraniczną, uruchamiając sklepy stacjonarne w Czechach i na Litwie. Po 10 latach, dzięki dynamicznemu rozwojowi, Sinsay stał się drugim obok Reserved filarem LPP. Najbardziej przystępna cenowo marka w portfolio spółki, kiedyś adresowana wyłącznie do nastolatek, stała się miejscem zakupów dla całej rodziny i jest obecna już na 20 rynkach offline i 17 online. Pozytywne przyjęcie oferty Sinsay pokazuje, że inwestycje w rozwój najmłodszego brandu, w połączeniu ze strategią omnichannelową pozwalają LPP realizować kolejne cele biznesowe pomimo niestabilnej sytuacji rynkowej i geopolitycznej.

Adres wydawcy i właściciela portalu: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Copyright © 2023 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Adres wydawcy: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa. Kontakt: [email protected]