Dzwoni i prosi o numer karty i kod. Jeśli to usłyszysz, przerwij połączenie!

Bank PKO BP ostrzega przed oszustami. Gdy osoba po drugiej stronie słuchawki prosi o podanie numeru karty i kod CVV/CVC, to nie jest pracownik banku i taką rozmowę należy jak najszybciej zakończyć.

Fot. Pixabay / Kraków w Pigułce

Pracownik nie poprosi Cię o podanie numeru karty i kodu CVV/CVC

Przestępcy mogą nakłaniać Cię do podania pełnego numeru karty płatniczej, daty ważności i kodu CVV/CVC. Jeśli zdobędą te dane, mogą je wykorzystać do płacenia w internecie lub stacjonarnie.

Nigdy nie potwierdzaj transakcji kartą, jeśli w danej chwili jej nie robisz.

Pamiętaj! Pracownik banku nigdy nie poprosi Cię o pełne dane karty.

Adres wydawcy i właściciela portalu: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Copyright © 2023 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Adres wydawcy: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa. Kontakt: [email protected]