Awaria w dużym banku! Nie działa aplikacja i bankowość online. Klienci piszą też o niedziałających kartach
Bank Millennium poinformował, że wystąpiła awaria, która uniemożliwia klientom korzystanie z aplikacji oraz bankowości internetowej.
„Czasowo niedostępna jest nasza aplikacja mobilna oraz Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem dostępności. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zespół Banku Millennium” – napisał bank w swoim profilu na Twitterze.
W social media klienci, szczególnie biznesowi, nie kryją rozgoryczenia, bowiem 20 przypada termin płacenia podatków i wpłat do ZUS. Niektórzy zgłaszają też problemy z kartami płatniczymi i Blikiem.
![](https://krakowwpigulce.pl/wp-content/uploads/2023/09/354219707_1676689059493220_4444486356977179183_n-e1694101683192.jpg)
W Krakowie w Pigułce właściwie od początku stworzenia redakcji. Michał jest redaktorem zajmującym się tematami ogólnymi i ciekawostkami, nierzadko zahaczając o Kraków.
Adres wydawcy i właściciela portalu:
Capital Media S.C.
ul. Grzybowska 87,
00-844 Warszawa.