Awaria w dużym banku! Nie działa aplikacja i bankowość online. Klienci piszą też o niedziałających kartach

Bank Millennium poinformował, że wystąpiła awaria, która uniemożliwia klientom korzystanie z aplikacji oraz bankowości internetowej.

Fot. Shutterstock

„Czasowo niedostępna jest nasza aplikacja mobilna oraz Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem dostępności. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zespół Banku Millennium” – napisał bank w swoim profilu na Twitterze.

W social media klienci, szczególnie biznesowi, nie kryją rozgoryczenia, bowiem 20 przypada termin płacenia podatków i wpłat do ZUS. Niektórzy zgłaszają też problemy z kartami płatniczymi i Blikiem.

Adres wydawcy i właściciela portalu: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Copyright © 2023 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Adres wydawcy: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa. Kontakt: [email protected]