Awaria w polskim banku? Klienci nie mają dostępu do swoich oszczędności
W mediach społecznościowych Velobanku zawrzało. Klienci domagają się dostępu do swoich oszczędności, a bank odpowiada.
„Kiedy naprawicie możliwość likwidacji lokaty? Od 4 dni opcja jest zablokowana, na infolinii informacja, że macie awarię ale od 4 dni?informatycy nie potrafią tego ogarnąć przez tyle czasu??” – pisze Pan Piotr.
„Panie Piotrze, przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.” – odpowiada przedstawiciel banku na Facebooku.
Business Insider uzyskał stanowisko banku: „W banku nie stwierdziliśmy awarii, która miałaby systemowy wpływ na dostęp naszych klientów do zdeponowanych środków”.
Jednak jak dodaje bank:
„Od kilku dni identyfikujemy jednak jednostkowe przypadki, w których klienci zgłaszają czasowe utrudnienia w obsłudze lokat z poziomu bankowości internetowej.”

W Krakowie w Pigułce pracuje na stanowisku redaktora. Zajmuje się tematami miejskimi. Lubi poznawać nowych ludzi i nowe miejsca.