Właściciele Pepco rozwijają nową markę sklepów. Niedawno powstał 200 sklep w Polsce
Właściciele Pepco rozwijają nową sieć sklepów. Pierwszy sklep powstał w 2018 roku i nikt nie wiedział jak poradzi sobie na polskim rynku. Znali go już jednak Polacy, którzy żyją za granicą.
Kiedy w Polsce otwierał się pierwszy Dealz, o marce tej słyszeli głównie Polacy, którzy pracowali za granicą w Niemczech lub Wielkiej Brytanii. Tam sklep nazwano Poundland, a Polacy ochrzcili go mianem „funciaka”.
W Polsce koncept również wypalił. Możemy tu znaleźć napoje, słodycze czy proszki do prania. Różnica polega na tym, że są to produkty z zagranicy często niedostępne na polskim rynku, a nawet jeżeli dostępne to drogie. W Dealz drogo nie jest, bo ceny są takie same na całym świecie. W Warszawie, Krakowie i innych dużych miastach sklep przyjął się błyskawicznie i po dziś dzień są spore kolejki. Nic dziwnego, że od początku roku otwrto 15 nowych sklepów, a ogółem jest ich 200.
W komunikacie Dealz można przeczytać, że sieć zaczynie się rozwijać jeszcze szybciej, by jeszcze na koniec tego roku podwoić swoją liczbę sklepów.
W Krakowie w Pigułce właściwie od początku stworzenia redakcji. Michał jest redaktorem zajmującym się tematami ogólnymi i ciekawostkami, nierzadko zahaczając o Kraków.