Znany dyskont wchodzi do gry. Na sam początek Kraków. Planują 1000 sklepów w Polsce!
Woolworth to sieć dyskontów i domów towarowych, która działa w obecnej postaci od 2010 roku. W tej chwili liczy ponad 570 sklepów zlokalizowanych w niemieckich centrach miast i centrach handlowych. Ekspansja sieci niebawem obejmie także Polskę. Pierwszy sklep pod szyldem Woolworth zostanie otwarty już 8 maja w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska.
– Marka Woolworth współkształtowała handel znany w obecnej formie już ponad 140 lat temu. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli przenieść naszą odnoszącą sukcesy koncepcję sprzedaży detalicznej z Niemiec na polski rynek, który uznajemy za bardzo perspektywiczny biznesowo. Nie możemy się doczekać, aby zainspirować Polaków szerokim asortymentem, oferując bardzo dobre jakościowo produkty w uczciwych cenach, co jest szczególnie istotne w czasach wysokiej inflacji. – mówi Radoslav Straka, Dyrektor ds. Sprzedaży w Woolworth Polska.
Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.
Wyróżnikiem marki są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. m².
Planowane otwarcia pierwszych sklepów sieci Woolworth:
8 maja, Woolworth – Kraków, ul. Galicyjska 18.
12 maja, Woolworth – Poznań, ul. Aleje Solidarności 47.
26 maja, Woolwort – Warszawa, ul. Połczyńska 4.
W Krakowie w Pigułce pracuje na stanowisku redaktora. Zajmuje się tematami miejskimi. Lubi poznawać nowych ludzi i nowe miejsca.