Przerwa w dostępności usług w największym polskim banku! Potrwa kilka dni
PKO BP wydał komunikat o pracach serwisowych w systemie Od godz. 23:00 w piątek 19.05.2023 r. do godz. 07:00 w poniedziałek 22.05.2023 r. Prace serwisowe mogą skończyć się wcześniej.
Niedostępne będą niektóre funkcje w serwisie iPKO i iPKO biznes, aplikacji IKO i iPKO biznes mobile oraz serwisie telefonicznym, np.:
- obsługa kart, w tym zmiana limitów, spłata zadłużenia, informacje o kartach, blokada czasowa, historia operacji
- aktywacja usługi PKO Płacę później
- otwieranie nowych kont
- wnioski o karty, pożyczki i kredyty
- przelewy z karty kredytowej – również w ramach usługi Płacę z iPKO
- otwarta bankowość
Nie będą działać płatności BLIKIEM z kartą kredytową jako źródłem płatności. Pozostałe płatności BLIK będą działać.
Dodatkowo mogą wystąpić utrudnienia przy płatności kartą w internecie oraz korzystaniu z serwisu i aplikacji PKO Junior.
Karty w bankomatach i sklepach stacjonarnych będą działać w ramach ustalonych przez Ciebie limitów.
Kartę zastrzeżesz przez kontakt z naszą infolinią.
Prosimy, zrób – w miarę możliwości – wcześniej ważne operacje i w razie potrzeby zmień limity płatności kart.
Przepraszamy za utrudnienia – zmiana systemu zapewni lepsze działanie w przyszłości.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zadzwoń: 800 302 302.

W Krakowie w Pigułce pracuje na stanowisku redaktora. Zajmuje się tematami miejskimi. Lubi poznawać nowych ludzi i nowe miejsca.