Operator włączył dwie usługi bez zgody klientów. Teraz oddaje pieniądze. Jesteś jego klientem?
Cyfrowy Polsat wykonuje postanowienie UOKiK, które nakazuje zwrócenie klientom pobranych pieniędzy. Operator włączył dwie usługi na które klienci nie wyrazili zgody.
W kwietniu UOKiK wydał komunikat w którym poinformował, że Cyfrowy Polsat aktywował usługi klientom na które ci nie wyrażali zgody.
„Ochrona Internetu” i „Serwis Ipla 3 z 3” były częścią większej promocji i można było z nich zrezygnować dopiero po zawarciu umowy, ale bez względu na to czy korzystali oni z usług czy tez nie, musieli za nie płacić.
Klientom przysługuje zwrot za trzy pierwsze faktury na których widnieją usługi, pod warunkiem, że zrezygnowali z tych usług przed otrzymaniem czwartej faktury z dodatkowymi opłatami.
Klienci, którzy są abonentami otrzymają odliczenie od kolejnej faktury, natomiast ci, którzy już nie są klientami Polsatu, dostaną zwrot na konto, ale muszą złożyć wniosek, po kontakcie z operatorem. „W zależności od rodzaju rekompensaty o zasadach jej uzyskania konsumenci zostaną poinformowani mailowo lub telefonicznie lub SMS-em lub listownie pomiędzy 18 maja 2023 roku a 5 września 2023 roku” – wyjaśnił Cyfrowy Polsat w komunikacie.
W Krakowie w Pigułce właściwie od początku stworzenia redakcji. Michał jest redaktorem zajmującym się tematami ogólnymi i ciekawostkami, nierzadko zahaczając o Kraków.