Problemy w polskim banku. „Przepraszamy za utrudnienia” [AKTUALIZACJA: wszystkie usługi banku już działają]
Nie można zalogować się w bankowości elektronicznej VeloBank. Klienci zmagają się z problemami od godziny 10:30.
Bank przyznał, że jest problem, ale tłumaczy to chęcią wprowadzanych usprawnień.
Bank dodał jednak niedawno, że wszystkie systemy działają i że przeprasza za utrudnienia. „Mogą wystąpić czasowe utrudnienia z logowaniem do bankowości internetowej i mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym udostępnieniem systemów” – wyjaśnia VeloBank.
[AKTUALIZACJA] Wszystkie usługi banku już działają.
![](https://krakowwpigulce.pl/wp-content/uploads/2023/09/354219707_1676689059493220_4444486356977179183_n-e1694101683192.jpg)
W Krakowie w Pigułce właściwie od początku stworzenia redakcji. Michał jest redaktorem zajmującym się tematami ogólnymi i ciekawostkami, nierzadko zahaczając o Kraków.
Adres wydawcy i właściciela portalu:
Capital Media S.C.
ul. Grzybowska 87,
00-844 Warszawa.