Problemy w polskim banku. „Przepraszamy za utrudnienia” [AKTUALIZACJA: wszystkie usługi banku już działają]

Nie można zalogować się w bankowości elektronicznej VeloBank. Klienci zmagają się z problemami od godziny 10:30.

Bank przyznał, że jest problem, ale tłumaczy to chęcią wprowadzanych usprawnień.

Bank dodał jednak niedawno, że wszystkie systemy działają i że przeprasza za utrudnienia. „Mogą wystąpić czasowe utrudnienia z logowaniem do bankowości internetowej i mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym udostępnieniem systemów” – wyjaśnia VeloBank.

[AKTUALIZACJA] Wszystkie usługi banku już działają.

Adres wydawcy i właściciela portalu: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Copyright © 2023 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Adres wydawcy: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa. Kontakt: [email protected]