Duża transformacja w jednym z największych banków w Polsce. Czy ucieszy klientów?

Bank Millennium podjął działania w celu przekształcenia swoich placówek detalicznych. W ramach procesu, który rozpoczął się w tym roku, wprowadza szereg modyfikacji związanych z modelem operacyjnym, dostępnymi usługami oraz gwarantowaniem jednolitych doświadczeń dla klientów zarówno w oddziałach, jak i w środowisku cyfrowym. Te zmiany są elementem stałego wdrażania strategii Millennium 2024 – Inspirują nas ludzie. 

Fot. Shutterstock

– Widzimy, że nasi klienci są coraz bardziej mobilni i coraz częściej w kontakcie z bankiem sięgają po kanały zdalne, a w ostatnim czasie – w szczególności smartfon. Transformując nasze oddziały, odpowiadamy na ich zmieniające się potrzeby. Zwiększamy wygodę w dostępie do usług i produktów banku. Łączymy nowoczesne sposoby bankowania przez aplikację mobilną czy bankowość internetową ze stałym dostępem do wysoko wykwalifikowanej kadry doradców oddziałowych oraz telefonicznych we wszystkich liniach biznesowych. Transformacja placówek do nowego formatu sprawia, że nasi pracownicy mają więcej czasu na budowanie relacji z klientami, co pozytywnie wpływa na ich doświadczenia z bankowania, niezależnie od kanału– mówi Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium.

Personel Banku Millennium coraz bardziej koncentruje się na wprowadzaniu swoich klientów do świata cyfrowego. Korzystają z aplikacji mobilnej jako jednego z kluczowych narzędzi obsługi. Dzielą się wiedzą na temat realizacji operacji w aplikacji i Millenecie – bankowości internetowej, podkreślają najistotniejsze funkcje zdalnych kanałów i instruują, jak bezpiecznie z nich korzystać. Bank zdecydowanie ogranicza wykorzystanie papieru, dodając coraz więcej operacji do aplikacji mobilnej.

W celu umożliwienia pracownikom więcej czasu na budowanie solidnych relacji z klientami, Bank stara się promować przenoszenie prostych transakcji, takich jak wypłaty i wpłaty, do bankomatów i wpłatomatów. W efekcie Bank Millennium zwiększa liczbę placówek, w których obsługa gotówkowa jest możliwa wyłącznie za pomocą wpłatomatów i bankomatów. Zgodnie z założeniami, do końca tego roku ponad 150 oddziałów będzie działało w tym modelu. Od początku 2023 roku, Bank znacząco zwiększył liczbę dostępnych wpłatomatów (o ponad 5 tys.). Klienci mają teraz możliwość korzystania z urządzeń dwóch sieci – Euronet oraz Planet Cash.

Adres wydawcy i właściciela portalu: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Copyright © 2023 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Adres wydawcy: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa. Kontakt: [email protected]