Specjalny komunikat Biedronki. Sieć reaguje na skandaliczne zachowanie klientów 24.06.2023

Miesiąc wstecz, na półkach sklepów sieci Biedronka zagościł nowy artykuł. Nikt jednak nie przewidywał, że sytuacja w sklepach przybierze niemalże kontrowersyjny obrót, ani że sieć handlowa będzie zmuszona wydać oświadczenie. Zgodnie z informacjami opublikowanymi przez Interia.pl, w sklepach Biedronka miały miejsce zaskakujące wydarzenia.

Fot. Kraków w Pigułce

Interia informuje, że truskawki zagościły na półkach Biedronki na przełomie maja i czerwca. W pierwszym okresie były one dostępne w opakowaniach, ale obecnie sprzedawane są w koszykach.

Jednakże, mimo zmiany formy, w jakiej owoce są oferowane, klienci dyskontu nie zmienili swojego postępowania, które od początku było nieodpowiednie. Chodzi o to, że klienci wybierali pojedyncze owoce (pomimo że są sprzedawane w koszykach, a nie na sztuki), usuwali te, które im nie odpowiadały, i oczywiście dochodziło do przepychanek między nimi.

Biedronka opublikowała oświadczenie Według informacji przekazanych przez Interię, personel sklepów wielokrotnie apelował do klientów, aby postępowali zgodnie z normami. Mimo to, niewiele się zmieniło i „bitwa o truskawki” nadal się toczy.

Kiedy sytuacja przybrała na sile, Biedronka zdecydowała się zareagować. Interia cytuje wiadomość, która została umieszczona przy miejscu, gdzie znajdują się owoce, a w której czytamy, że truskawki są dostępne jedynie w koszykach i prośba o nieprzekładanie ich.

Serwis internetowy podkreśla również, że opisane postępowanie jest uważane za wykroczenie. Jeśli pracownicy zdecydują się wezwać służby policyjne, może to skończyć się dla klientów mandatem karnym lub nawet zatrzymaniem.

Adres wydawcy i właściciela portalu: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Copyright © 2023 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Adres wydawcy: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa. Kontakt: [email protected]