Czy Biedronka wypuści nowe maskotki? Odkrywamy nazwę najnowszej kolekcji [25.06.2023]
Klienci sieci supermarketów Biedronka, rozlokowanych w Polsce, mogą być podekscytowani. Wygląda na to, że sieć planuje dodać do swojej oferty świeżą linię maskotek pod hasłem „Gang Mocniaków”. Prawdopodobnie jest to reakcja na rosnący popyt na zabawki, które nie tylko dostarczają rozrywkę, ale także edukują i motywują młodsze pokolenie.
Według informacji umieszczonych na stronie dlahandlu.pl, Jeronimo Martins Polska, spółka odpowiedzialna za działalność sieci Biedronka, złożyła wniosek do Polskiego Urzędu Patentowego o rejestrację marki „Gang Mocniaków”. Proces rejestracji rozpoczął się 1 czerwca, a wiadomość o tym stała się publicznie dostępna 12 czerwca.
Biedronka nie udostępniła jeszcze szczegółów dotyczących wprowadzenia nowej marki, ale na podstawie informacji dostępnych na stronie Urzędu Patentowego RP, można przypuszczać, że „Gang Mocniaków” będzie miał coś wspólnego z maskotkami, grami, w tym również online, oraz kartami lojalnościowymi.
Prawdopodobnie „Gang Mocniaków”, podobnie jak poprzednie kampanie promocyjne, będzie kolekcją różnych maskotek charakteryzujących się nie tylko doskonałym wykonaniem, ale także unikatowymi cechami osobowości. Każda z maskotek wchodzących w skład „Gangu Mocniaków” może symbolizować różnorodne wartości, takie jak odwaga, uczciwość, kreatywność, czy troska o naturę. Są one przeznaczone dla dzieci w różnym przedziale wiekowym, z zamiarem, aby stały się ich kompanami w przygodach i pomagały w eksploracji otaczającego świata.

W Krakowie w Pigułce pracuje na stanowisku redaktora. Zajmuje się tematami miejskimi. Lubi poznawać nowych ludzi i nowe miejsca.