Biedronka razem z influencerami wprowadza nową markę własną BAITZ
„Żyj po swojemu” to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej Biedronki, w której biorą udział popularni influencerzy. Kampania ta promuje nową markę Biedronki – BAITZ, skierowaną głównie do pokolenia Z. Influencerzy dzielą się swoimi pasjami i prezentują nowe przekąski od BAITZ.
Biedronka zwróciła się do znanych twórców internetowych, którzy są rozpoznawalni wśród młodych ludzi, w wieku 20 lat i młodszych. To pokolenie ceni kreatywność i innowacyjność, więc kampania zawiera materiały pełne życia, pasji i koloru, podobnie jak przekąski BAITZ. Wśród 11 influencerów są m.in. tiktokerka kameleMONA, malarz Robert Mainka, iluzjonista Maciej Piskorz, szachista Michał Kanarkiewicz, artystka ivoadventures i kucharz themararek. Kampania koncentruje się głównie na TikToku.
Nowa marka Biedronki wprowadza również nowoczesne opakowania, dostosowane do młodzieżowego stylu życia. Są one wygodne w użyciu, takie jak torebki typu Open – Close, które umożliwiają łatwe przechowywanie przekąsek.
W ofercie BAITZ dostępne są różnorodne czekoladowe przekąski, takie jak czekosandwiche, crispy ciasteczka, cocoa rogal czy wanilia cookiez, z cenami od 1,99 zł do 12,94 zł za sztukę. Są to produkty, które świetnie nadają się na mały głód.
Najnowsza oferta Biedronki jest już dostępna we wszystkich sklepach tej sieci w Polsce. Kampania promująca markę BAITZ będzie trwała do 6 sierpnia 2023 roku.
W Krakowie w Pigułce pracuje na stanowisku redaktora. Zajmuje się tematami miejskimi. Lubi poznawać nowych ludzi i nowe miejsca.