Uwaga! Przerwa techniczna w polskim banku – brak dostępu do środków na koncie [12.08.2023]
Bank ING przekazuje ważne informacje dla swoich klientów – w najbliższe dni planowane są prace serwisowe, które wpłyną na dostępność wielu usług bankowych. Znajdźmy się więc przygotowani!
Co musisz wiedzieć?
W nocy z soboty na niedzielę (12/13 sierpnia) w godzinach od 0:00 do 5:30 klienci będą musieli się liczyć z następującymi utrudnieniami:
- Brak możliwości płatności kartami w internecie zabezpieczonymi technologią 3D Secure.
- Wyłączenie funkcji aktywowania kart oraz zmiany limitów transakcyjnych.
- Niemożność zamawiania nowych kart płatniczych.
- Ograniczenia w korzystaniu z aplikacji „Moje ING mobile”.
- Zawieszenie możliwości dodawania kart Mastercard do portfeli zewnętrznych (takich jak Apple Pay czy Google Pay).
- Wyłączenie funkcji przelewów z rachunku karty kredytowej oraz wszelkich operacji kartowych w e-bankowości.
- Dodatkowo, klientów czeka niemożność składania wniosków o pożyczki, otwierania nowych kont oraz utrudnienia w obsłudze kart w systemie ING Business i korzystaniu z usług powierniczych (e-Custody).
Noc z niedzieli na poniedziałek (13/14 sierpnia) w godzinach od 0:00 do 4:00 przyniesie:
- Utrudnienia w korzystaniu z wpłatomatów i bankomatów sieci ING/Planet Cash.
- Transakcje w wrzutniach mogą być realizowane w trybie off-line.
Zalecenia dla klientów
Aby uniknąć niedogodności, Bank ING radzi z wyprzedzeniem załatwić wszelkie sprawy bankowe, takie jak przelewy czy wypłaty gotówki. Jeżeli wystąpi konieczność zastrzeżenia karty, klientów prosi się o kontakt z infolinią banku pod numerem +48 32 357 00 12.
Klienci są proszeni o zrozumienie i wyrozumiałość. Bank zapewnia, że prace serwisowe są konieczne dla zapewnienia jeszcze lepszej jakości usług oraz bezpieczeństwa transakcji. Przypomina się również, że w razie pilnych spraw można skorzystać z infolinii banku.
W Krakowie w Pigułce pracuje na stanowisku redaktora. Zajmuje się tematami miejskimi. Lubi poznawać nowych ludzi i nowe miejsca.