Znana sieciówka zamyka sklepy. W Polsce jest ich bardzo wiele

Szwedzki potentat odzieżowy H&M w nowej strategii biznesowej decyduje się na zmniejszenie liczby swoich tradycyjnych sklepów na świecie. Ostatnie doniesienia mediów sugerują, że firma zamyka część swoich sklepów w Niemczech, gdzie posiada największą liczbę placówek na świecie. Decyzja ta jest odzwierciedleniem rosnącego trendu skupienia się na sprzedaży online.

Fot. Pixabay

Z informacji przekazanych przez portal polskiobserwator.de wynika, że liczba sklepów H&M w Niemczech maleje systematycznie już od 2019 roku. Aktualnie działa tam 430 placówek, ale spodziewane jest, że jeszcze w tym roku kolejne zostaną zamknięte. Niemcy są ważnym rynkiem dla H&M, z blisko 450 sklepami na terenie tego kraju.

Polska, posiadając około 200 sklepów stacjonarnych H&M, stoi teraz przed niewiadomą. Czy trend zamknięć, który dotknął Niemcy, będzie miał wpływ również na polski rynek? Na chwilę obecną nie ma oficjalnych informacji na ten temat.

Decyzja o zamknięciu sklepów stacjonarnych i skupieniu się na sprzedaży online może być wynikiem zmieniających się nawyków konsumenckich. Coraz więcej klientów preferuje zakupy w internecie ze względu na wygodę, różnorodność oferty oraz możliwość porównywania cen.

H&M nie jest pierwszą firmą, która decyduje się na taką strategię. W ostatnich latach wiele globalnych marek zdecydowało się na redukcję liczby sklepów stacjonarnych, inwestując jednocześnie w rozwój sprzedaży online.

Pozostaje nam czekać na oficjalne oświadczenia firmy w sprawie ewentualnych zmian w Polsce oraz obserwować, jak globalny rynek odzieżowy dostosowuje się do nowej rzeczywistości cyfrowej.

Adres wydawcy i właściciela portalu: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Copyright © 2023 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Adres wydawcy: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa. Kontakt: [email protected]