Dzwoni i prosi o numer karty i kod. Jeśli to usłyszysz, przerwij połączenie!
Bank PKO BP ostrzega przed oszustami. Gdy osoba po drugiej stronie słuchawki prosi o podanie numeru karty i kod CVV/CVC, to nie jest pracownik banku i taką rozmowę należy jak najszybciej zakończyć.
Pracownik nie poprosi Cię o podanie numeru karty i kodu CVV/CVC
Przestępcy mogą nakłaniać Cię do podania pełnego numeru karty płatniczej, daty ważności i kodu CVV/CVC. Jeśli zdobędą te dane, mogą je wykorzystać do płacenia w internecie lub stacjonarnie.
Nigdy nie potwierdzaj transakcji kartą, jeśli w danej chwili jej nie robisz.
Pamiętaj! Pracownik banku nigdy nie poprosi Cię o pełne dane karty.
W Krakowie w Pigułce pracuje na stanowisku redaktora. Zajmuje się tematami miejskimi. Lubi poznawać nowych ludzi i nowe miejsca.
Adres wydawcy i właściciela portalu:
Capital Media S.C.
ul. Grzybowska 87,
00-844 Warszawa.