Problemy z BLIK, dostępnemu do bankowości i aplikacji. Awaria w PKO!
Klienci PKO BP mieli problem z korzystaniem z bankowości mobilnej, zalogowanie się do serwisu iPKO czy płatności Blikiem. PKO nie odniósł się do zgłoszeń.
Największy peak i problemy wystąpiły o godzinie 21 we wtorek, jednak w środę, po godzinie 17 raporty o problemach znów zaczęły rosnąć.
Według klientów problemy są z bankowością mobilną, logowaniem do aplikacji, przelewami oraz BLIK-iem.
Oficjalnie PKO BP nie wypowiedział się na temat awarii, jednak liczne komentarze w social media i raporty w downdetector potwierdzają, że wystąpiła.
W Krakowie w Pigułce właściwie od początku stworzenia redakcji. Michał jest redaktorem zajmującym się tematami ogólnymi i ciekawostkami, nierzadko zahaczając o Kraków.
Adres wydawcy i właściciela portalu:
Capital Media S.C.
ul. Grzybowska 87,
00-844 Warszawa.