Problemy z BLIK, dostępnemu do bankowości i aplikacji. Awaria w PKO!

Klienci PKO BP mieli problem z korzystaniem z bankowości mobilnej, zalogowanie się do serwisu iPKO czy płatności Blikiem. PKO nie odniósł się do zgłoszeń.

Fot. Shutterstock/ Kraków w Pigułce

Największy peak i problemy wystąpiły o godzinie 21 we wtorek, jednak w środę, po godzinie 17 raporty o problemach znów zaczęły rosnąć.

Według klientów problemy są z bankowością mobilną, logowaniem do aplikacji, przelewami oraz BLIK-iem.

Oficjalnie PKO BP nie wypowiedział się na temat awarii, jednak liczne komentarze w social media i raporty w downdetector potwierdzają, że wystąpiła.

Adres wydawcy i właściciela portalu: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Copyright © 2023 krakowwpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Adres wydawcy: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa. Kontakt: [email protected]